måndag 16 februari 2015


7 kommentarer:

  1. Hej Amber!

    Jag tycker att det är en smart grej när man ska fara med bilen eller flyga. Jag tycker att den är fin och väldigt planerad. Jag undrar om den fins i olika färger? jag ger dig 5-5 sjärnor./Tilda

    SvaraRadera
  2. Jag tycker om din uppfnining den verkar bra.

    Jag tycker att den är bra gjord och på ett bra sätt.
    Jag undrar går det att ta lös nackkudden?

    SvaraRadera
  3. Hej!
    jag älskar din idé om the neckhoodie, Det är en smart uppfinning som kommer säkert bli verklig, dessutom älskar jag verkligen designen. Jag undrar bara om den finns i andra färger?

    Mvh Elsa Sjö

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag tycker om din idé och den är väldigt praktisk att ha med lite överallt. Jag undrar när den ska komma ut i butikerna?? ///Franz

    SvaraRadera
  5. Två tjärnor och en önskan.
    Stjärna: Bra uppfinning för jag har svårt att sova i bilar/flygplan.
    Stjärna: Jag tror att den kommer bli verklighet också.
    Önskan: Önskar att du kunde skrivit lite mer om vem som ska använda den.

    SvaraRadera
  6. Väldigt cool och praktisk uppfinning. Snygg design och väldigt smart. Vilka färger ska det finnas?

    SvaraRadera
  7. Smart uppfinning som gör det bekvämare när man ska sova. Bra med ekologiskt tyg.
    Önskan: Önskar att du kunde skrivit hur den funkar när nackkudden blåser upp, och töms.

    SvaraRadera